About Me

Hong Kong
"|" = Shift + \

Friday, June 16, 2006

《SOCCER WAVE》VOL.45

OHP

P.04-05 WEEKLY SCOOP
P.16 荷蘭v科特迪瓦
P.17 阿根廷v塞黑
P.20 厄瓜多爾v哥斯達黎加
P.21 德國v波蘭
P.26 巴西v克羅地亞

P.51 熱血編者話
|0| @《SOCCER WAVE》 20060620

※CERO好屈機......冇指明道姓......魚翅冇白粉......蟹冇中指......
※我真係唔信哩個年代仲有柏拉圖囉,第二部冇左推倒硬係冇咁表達到果種由冷淡變熱情既經過
※掃把佬兩幅新圖好型啊!仲要配埋純音樂版Isolation,真係襯到絕
※乙女乘Leo幅圖好少女漫畫下,因為係乙女?
※土永多左句”無駄無駄無駄無駄無駄無駄無駄無駄”,原來又係玩聲優......
※YP削左好多!都冇交代清楚黑YP既人格構成......
※不過姬扮冇野然後獨自偷泣果段,可見南姐真功夫,值回票價!
※最受歡迎既椰子,我始終覺得轉變得太突然,唔係咁接受到
※素直路線反而算唔錯,可能因為無左包袱啦
※總算交代返Leo點解不再熱血,同埋最後劇本勝負反高潮,兩個真係冷熱互補
※不過演劇部同執行部冇太多直接關聯,異端邪說用素直做主角好有問題喎
※還返橫島俾我!還返青山俾我!!還返海原俾我!!!還返南姐俾我!!!!

No comments:

Total Pageviews

Popular Posts

Latest Comments

Last Updated Posts

Search This Blog

Followers

Ads

自訂搜尋
Powered By Blogger