About Me

Hong Kong
"|" = Shift + \

Friday, May 26, 2006

《SOCCER WAVE》VOL.42

OHP

WEEKLY SCOOP
P.19-23 COVER STORY A
葡萄牙與西班牙 伊比利亞半島兩軍崛起
P.40-41 WAVE TALK B
地上最強球員 朗拿甸奴

P.50 熱血編者話
|0| @《SOCCER WAVE》 20060530

※日月報落地獄吧!
※如果唔係有人懶醒,將阿古路既花名"Kun"當左係「戴志偉」,都唔會全世界以訛傳訛啦
※由此證明無人會睇我編者話,或者睇完都唔記得,否則唔會再搞錯我第38期已經提左既野
※正所謂隊似主人形,即使係淫賤不能移既淫媒隊,操係我哩種陰險小人手上,都會大打摩連奴戰術
※德蟲數人七蛋又如何?隨左少咁件毒瘤左閘拿姆,咪又同俾意大利大炒果陣一樣
※德蟲最大問題都係中場分工失當,造波唔掂,堵塞又唔掂,仲要唔係大壓力呀
※老舒隱形唔在講,小豬又冇左腳出波,仲阻住贊臣後上助攻
※出波贊臣反而唔算特別好,至少我唔多見佢有果d七旋斬囉
※不過識得用身位得住對方,枕住邊線爆落底線係幾有威脅既
※好心就出返基爾,俾兩件淫媒逗返住兩邊,等兩閘可以放心助攻啦
※利華用Freier做右路側擊多,老舒/Fritz都唔駛成日上,變左令老舒打唔慣引球出擊/堵塞補位
※至於柏林就工兵多前鋒少,費特列治慣左喪攻上去,靠其他人幫佢堵塞補位,咁撞正老舒就......
※所以我都係覺得,將芬0c放返偏右,等佢好似逗住椰奶咁踼,先係兩全其美之策
※至於波仔個位,既然普渡咁鍾意墮後,咪俾佢打中場囉
※前面出返漢基,係碼唔駛高路斯一個頂晒咁辛苦
※咁當然波仔冇事的話,普渡都係做後備好過

No comments:

Total Pageviews

Popular Posts

Latest Comments

Last Updated Posts

Search This Blog

Followers

Ads

自訂搜尋
Powered By Blogger